Kitapta boş zamanını kıymetli değerlendiren şahsiyetlere o kadar çok örnek verilmiş ki, zamanın kıymetini anlatan bir kitap olmaktan ziyade sanki kim ne kadar kitap yazmış, kim ne kadar eser bırakmış bunu anlatan bir kitap gibi olmuş. Örnekler daha az tutulabilir ve örnek verilen kişilerin hayatları biraz daha detaylandırılabilirmiş. Özellikle isim kısımlarını okurken oldukça sıkıldım. Kitabın en istifade ettiğim kısmı ise son 10 sayfası oldu. Asıl konu ile ilgili tavsiyeler oralarda ve dikkate değer. Ayrıca Enbiya Yıldırım Hoca’nın çevirisi de oldukça anlaşılır ve kıymetli.