Abdullah ibn Mes’ûd (r.a) şöyle demiştir: “Üzerine güneşin battığı, ömrümün eksildiği, ancak amelimin artmadığı bir güne duyduğum pişmanlık kadar başka bir şeye pişmanlık duymadım.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitapta boş zamanını kıymetli değerlendiren şahsiyetlere o kadar çok örnek verilmiş ki, zamanın kıymetini anlatan bir kitap olmaktan ziyade sanki kim ne kadar kitap yazmış, kim ne kadar eser bırakmış bunu anlatan bir kitap gibi olmuş. Örnekler daha az tutulabilir ve örnek verilen kişilerin hayatları biraz daha detaylandırılabilirmiş. Özellikle isim kısımlarını okurken oldukça sıkıldım. Kitabın en istifade ettiğim kısmı ise son 10 sayfası oldu. Asıl konu ile ilgili tavsiyeler oralarda ve dikkate değer. Ayrıca Enbiya Yıldırım Hoca’nın çevirisi de oldukça anlaşılır ve kıymetli.