"Kitaplar,bir zaman bana,insanları sevmek lazım geldiğini,insanları sevince tabiatın,tabiatı sevince dünyanın sevileceğini,oradan yaşama sevinci duyulacağını öğretmişler..."
"Her yetişkin bireyin okuması gerektiğini düşünüyorum.Yazar biten veya yürümekte olan bir ilişkinin evrelerini oldukça güzel şekilde anlatmış.Herkesin kendi gönül ilişkisinden bişeyler muhakkak bulacağını düşünüyorum.Yazarın sonda verdiği mesaj ise tam aşk acısı çekenlere.Evet,çivi çiviyi söker..."
Aşk ÜzerineAlain de Botton · Everest Yayınları · 20242,091 okunma