Düşünün ki anılarınızın kontrol edildiği bir dünyadayız. Acı yok sadece mutlu anılar var, böyle bir yerde yaşanabilir mi? Bom, dedesini kaybetti ama onu silmek istemedi. Daha doğrusu uyandığında her şeyi hatırlıyordu. Bunun sebebini öğrendiği vakit ise büyük bir fedakarlık onu bekliyordu. Akıcı bir üslup ve ilginç bir hikaye sizi bekliyor. Keyifli okumalar
“… insanların hafızası doğal olarak silinir, bulanıklaşır veya yeniden işlenirdi. Ancak güçlü anlar zaman geçse bile kaybolmaz, aksine daha da netleşirdi.”