Beyaz Zambaklar Ülkesinde
Begendiğim kitaplardan biri oldu. Kitabın konusu, tavsiyeleri çok güzeldi. Ders çıkarılası bir kitap olduğunu düşünüyorum. Ayrıca mutlaka herkes okumalı.
Son bölüm ayrıca güzeldi. Özellikle karanlık ve aydınlık hikâyesi.
Sadece bölüm bölüm anlatılması, bir bütün olmaması beni biraz rahatsız etti.
Beyaz Zambaklar Ülkesinde kitabının okunmasını tavsiye ederim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsanın kişiliğinin şekillendiği erken çocukluk döneminde ve gençlik yıllarında bu insanları akıllıca yetiştirseydik, hayatın karanlık ormanında kılavuzsuz bırakmasaydık çoğu kendi vatanı için faydalı birer evlat olurdu.