Antidepresan kullananlar bilirler.. birsüre sonra istesenizde ağlayamaz hale gelirsiniz. Oysa aglamak bir gereksinimdir. Üzülürsün, bir damla yaş gelmez...ağlamaya öyle ihtiyacin vardir ki, icin öyle dolmustur ki.. ama gram yaş gelmez gözlerden.. için bir okyanustur oysa...