Miray Diyorlar

deniz yildizi kadar guzeldin denizimde...
Reklam
kapı eşiklerinde çocuklugumu arıyorum... o telaşlı, annesini arayan cocugu... şimdi bir dönemeçten karsima ciksa, kosulsuz sarilirdim ona.. ama di'li gecmis. . .
şimdi bir kedim olsa, kıvrılıp yatardım yanına sıcacık... sadece ânı dusunerek, bulutlu rüyalara dalardım (:
şöyle sohbetlere olan ihtiyacım, öylesine derin ki*
Reklam