…’ Düşünsenize! Hem ölümlüler, hem de o değerli ve sınırlı vakitlerinin bir kısmını okumaya ayırmak zorundalar. İlkel bir tür olmalarına şaşmamak gerek aslında. Bir bilgi birikimine ulaşmalarına yetecek kadar kitap okuyup bu bilgiyle istediklerini yapabilecek duruma geldiklerinde ölüveriyorlar ne de olsa.’
Normal şekilde hayatını sürdürdüğünü sanan bir insanın aslında normalden çok uzak bir yaşam sürdüğünü fark etmesinin çok geç olduğunu gösteren bir eser. Hayatınızı, günlük yaşamdaki tercihlerinizi sorgulamanıza sebep olacak bir kitap. Sıradan bir ölümün ardında yatan sıra dışı etkenleri sorgulayacağınız mutlaka okumanız gereken bir kitap.