Yıllardır içten içe yapmak istediğim fakat adını dahi bilmediğim bir şey olan minimalizm ile beni tanıştıran bayan Rabia hanım, kitabınızı okumak tamamen teşvik etti ve coktan kolları sıvadım ben... Daha yolun cok ama cok basındayım fakat sadeliğin dinginliğine ve huzuruna müptela oldum diyebilirim :) Teşşekurler
Akâidimizi, karmaşıklıktan uzak akıcı bir dil ile anlatan ,net bir kitap ...Tartışma programlarinda kafamizi bulandıranların aksine bu kitap gayet açık ve aydınlatıcı...