Ashab-ı Kehf filminde Maksimilyan'ın uyandıktan sonra Helen'e bir seslenişi vardı.
Aynı duygularla Şeyh Ahmed Yasin'e, İsmail Heniye'ye, Yahya Sinvar'a, Muhammed Dayf'a seslenmek istiyorum.
"Kalkın ve bakın binalarınızı harap eden siyonistlerin haline...
Yurtlarınızı talan eden zalimlerin, sizin başınıza getirdikleriyle aynı akibete uğradıklarına...
Çaresizce dünyadan yardım talep ettiklerine..."
Allah’ın izniyle bu saatten sonra düşük bir ihtimal İran kazanmazsa bile İsrail kaybetmiştir.