Yüzümüzden belli olacak kulluk seviyesini hedeflemeliyiz.
Ashabı kiram öyleydiler. Allah onlardan razı olsun.
"Yüzlerinde secde izi vardı.
Birbirlerine çok merhametli, kâfirlere karşı çok serttiler."
(Fetih, 29)
Hayvanlar gibi yemek ve sadece şehvetini düşünmek kafirlerin en temel özelliklerindendir.
"İnkârcılar, dünya zevklerinden faydalanır ve hayvanların yediği gibi yerler."
(Muhammed, 12)
Abdullah bin Ömer'e (ra): "Biz idarecilerimizin yanında bir türlü, yanlarından çıkınca başka türlü konuşuruz." denildiğinde Abdullah, "Biz bunu, Resûlullah münafıklık sayardık" dedi. zamanında
(Buhari, Ahkâm, 27)
Yıllar sonra Gazze soykırımını anlatacağız torunlarımıza.
Utanç dolu günlerdi. Bağırdık, boykot yaptık. eylem yaptık, tweet attık ama engel olamadık. Her gün açlıktan ölen bebekleri, evladının parçalarını poşetlerle taşıyan babaları izlettiler bize.
Müslüman ülke liderleri ise sadece "derin endişe duydular" ve "kınadılar" Şiddetle kınadılar.
Yetmedi esefle kınadılar, Birleştiler kınadılar
Kırmızı çizgimizdir dediler yine kınadılar
Günün sonunda koca koca ülkeler hiçbir şey yapmadılar.
ASLINDA HİÇBİR ŞEY YAPAMADILAR!
Kerbela'da Hz. Hüseyin'i yüzüstü bırakan Kufeliler, bugün yine aynı şekilde Gazzelileri yalnızlığa mahkum ettiler... Hak dava hep bir avuç insanın üzerinde kaldı... Dün de böyleydi bugün de böyle... Herhalde hep böyle olmaya devam edecek...