~Kalpler ancak Allah'ı anmakla huzur bulur(Ra'd 28)
~Su iç, kitap oku, yağmuru dinle
~Paylaşılmayan bilginin sahibine bile faydası yoktur
~Tiştê çû nede dû
x.com/Muhammedksts65instagram.com/muhammedkostas65
Güzel bakan, güzel görür. Güzel gören, güzel düşünür. Güzel düşünen, hayatına güzellikler katmış olur.
Kötü bakan, kötü görür. Kötü gören, kötü düşünür. Kötü düşünen, hayatına olumsuzlukları çekmiş olur.
Günlük hayatımızda bizler Allah görecek diye değil de bu görecek şu görecek diye hareket ediyoruz. Aslında olması gereken Allah görüyor, Allah yapacağım şeyden razimi, değil mı dememiz gerekir ve ona göre hareket etmemiz gerekir ama bizler maalesef o ne der şu ne der diye yaşıyoruz. Bu soruları sormak gerekir bizim Rabb'imiz Kim?. Kimin Rizasına göre hareket etmek gerekir?