Evetttt kendiii hakkımdaaa 3 üncü bilgiyiii vermeyeee geldummm sjsjsjsjs mal değilim yani tmm mallık var kabul ediyorum fen lisesine gidiyorum tıp istiyorun bakalım inş gelirr adana , ankara yada istanbul istiyorum bakalım ne gelirsee herşeyi geçmişte bırakıp adam akıllı ders çalişmaya baslandı yarın sevgililer günü mağaramdan(odamdan)çıkmayacam ha belki bi kahve içilir ondan başkada yok böylee hayat bok gibi ama iyi sjsjsjs ayrıca sevdiğim insanlara yani değer verdiğim çok konuşuyorumm evtt haklilarr allah yardımcıları olsun iyiii akşamlarrr seviliyorsunuzzzzz⚘️❤️🥰❤️🥰🩷