"..Bize düşen ulvi görev, kurtarıcı beklemek değil, kurtarıcı olmaktır...Ailemizden başlayarak, çevreye açılarak özne ve öncü olmak varken, başka arayışlar içinde olmak biraz da sorumluluktan kaçış değil midir?
"..Bize düşen ulvi görev, kurtarıcı beklemek değil, kurtarıcı olmaktır...Ailemizden başlayarak, çevreye açılarak özne ve öncü olmak varken, başka arayışlar içinde olmak biraz da sorumluluktan kaçış değil midir?
"Bilelim ki ; toplumsal sükût, topyekûn yokoluşun ilk aşamasıdır...Alîm, aydın, kanaat önderleri, eğitimci, akademisyen;şayet herkes suskunsa umumi bela kapıda demektir...Suskun kalmanın dayanılmaz sonuçları bir gün bizi vuracaktır.. Kendi suskunluğunda boğulan bir kuşak olmamak için ses vermek zorundayız..."
"Diyorum ki; bugüne kadar yeterince tecrübemizi, siyasi gücümüzü, silahımızı, bilgimizi, sermayemizi, statümüzü konuşturduk... Artık yüreğimizi konuşturma zamanı...Yürekten konuşma vakti..."