Burcu

Burcu
@Muhtazar_
Şatafat, ihtişam değil; sadelik gönlümü çelen.
kapısı açılmaz bir inzivâ, vahşi bir yalnızlık içindeyim. Herkesi ve her şeyi inciten, ürküten, kaçıran bir insanım!
Reklam
Keşke...
Kaç kere hayâl ettiğim gibi, keşke bir dağ başında, keçisini sağıp sütüyle beslenen ve o besiden aldığı güçle keçisine bakan, âdeta bir «devr-i daim makinesi işleten, ibadet eden, yanında Allah'ın kelâmından gayrı yazılı sahife bulundurmayan ve dünya şamatasına çok uzaklarda bir yangın gibi bakan kişi olsaydım...
Türkiye'de buhran ne siyasi, ne idari, ne içtimai, ne ahlâkî, ne iktisadi, ne de ilmidir; sadece ruhi... Türkiye bir ruh hastalığı içindedir!
Tarihimizde ne çektikse din yobazından çektik; kaç zamandan beri de küfür yobazından çekmediğimiz kalmamıştır.
İmânın anlaşılabilmesini sağlayacak hiçbir kategori yoktur; imanı kategoriler içine sokmak, onun imhâsına yönelmiş bir zulümdür...
Reklam