Bu şeyleri çok soyut buluyorum. Neden Amerikalıyım? Neden Kanadalıyım? Ne ki bu? Anlamı ne? Birileri bir çizgi çizmiş ve "Burası, budur." demiş. Ama biz çok daha fazlasıyız ... Sanki her şey önünüze konan soyut yapılardan oluşuyor ve sizi bir şekilde bir arada tutmaları gerekiyor. Bıraktım ben onları. Bir arada tutulmasam da olur. Ruhani bir yolculuğun içindeyiz..