Anton Çehov ile tanışmış oldum bu eseri vesileyle.Genel olarak sevdiğim tarzda sosyalist bir yazar.Bilinçsiz fabrikalaşmanın negatif getirilerini, kastlaşmış toplumda sınıfsal çatışmaları sade bir dil ile ele almış.
Zaten kısa bir kitap çantandan çıkar oku boş anında, iki üç okumada bitirirsin :)