Hikayalerin kaçlı zamanlarını yaşamak insanlarındır. Gideceği kadar yol istesede,adımları geçmişte ses bırakır. Herkes başka hayat için ölmek değil, isyan edecek kadar yaşıyor.
Duyulur, kulaksız gözde dil sözleri. Kemikten yapılmış etlerine tamah eder her el. Soyutsusdur ten; içindekileri farketmeksizin yaftasında sevişir insan. Her şey başladığında biter . Usul usul derinliği silerek.
Sözlerde duygu geçişi var sanıyorsun. Tam bu incelik retorik insana haz veriyor diyorsun; ve boydan foto istenir. Bu hayal kırıklığıyla manken de olamıyor insan:))