“Yaşamak debelenir içimde kıvrak ve küheylân”
Her yeni gün bir şeyleri dert ediniriz ve onlar için üzülürüz,mutlu oluruz,üzerine düşünürüz…Hayat aslında bundan ibarettir hem çok önemli ve değerli hem de bir o kadar basittir yaşamımızın anlamını biz belirleriz farkında olmadan.Kimi zaman küçücük bir dokunuşla kimi zaman uzun uğraşlar sonucu