Mülge

Mülge
@Mulge
Lâedrî bir şahıs
Bugün karşıma çıkan bir söz beni düşündürdü:”Sınırları koyacak kadar kendini sev.Zamanın ve enerjin çok değerli.Bunları nasıl kullanacağını sen seçersin.Neyi kabul edip etmeyeceğine karar vererek insanlara sana nasıl davranacaklarını sen öğretirsin.” Zamanın ve enerjin çok değerli…
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsan niyetinin iyi olması için eylemlerinin iyi olması için uğraşmalı evet fakat iyi bir insan olayım derken sınırlarını,kendi değerini unutmamalı.Dengeli olmalı!
Hayat bazen aynı anıları farklı yerde farklı zamanda tekrar yaşatıyormuş gibi gelir insana…Değişik bir duygu
Gökyüzü,başınızı kaldırıp baktığınızda size hep umudun olduğunu hayatın daha devam ettiğini anlatıyor.Bazen havalar yağmurlu olsa bile o içinde var olan maviliği asla kaybetmiyor ve bize de aynısını söylüyor sanki: içinizdeki umut asla ölmesin kimsenin ona zarar vermesini izin vermeyin kendinizin bile…
Her gün farklı bir olay yaşanıyor bakıyorum ve sonra diyorum ki bir insanın hayatı bir başkasının elinde değil öyle de olmamalı diyorum.Merhametimiz nerde o duyguyu kayıp mı ettik yani küçücük bir konuyu nasıl bu hâle getirebiliyoruz anlamak anlaşmak neden bu kadar zor!Vicdan ve merhamet giderse neler olacağını düşünmek bile istemiyorum…Yapmayın!