Elimizde olan hiçbir şeyin gerçek mânâda kıymetini bilmiyoruz.Göremediğimiz fark edemediğimiz çok şey var…Yaşam belirsizliklerle dolu ve bize düşen yarın ne yapacağımızı nasıl bir hâlde olacağımızı bilmediğimizin bilincinde olup o günümüzü o anki vaktimizi iyi şeyler uğrunda çabalayarak geçirmek.
Bir insanı depresyona sürükleyen de insandır yine bir insanı mutlu edebilecek olan da insandır.Varlığımızın,davranışlarımızın,bir bakışımızın bile aslında ne kadar büyük bir etkiye sahip olduğunu görmeliyiz…
Hayatta,olduğun kişiden asla pişmanlık duyma başkalarını boşver çünkü ne yaparsan yap insanların ne konuşmaları ne davranışları bitmeyecek.Kendine tutununca daha güçlü olduğunu unutma!