Aile olamamak…Aynı evin içindeki birbirini anlamayan insanlarız biz.Evin sadece bir nesneden bir isimden ibaret olduğu ama kendin olmadığın,derdini anlatamadığın,aynı sofra da o günkü yaşadığın eğlenceli anlara gülemediğin, bir şey olduğunda sen haklısın doğru olanı yaptın sözlerini duyamadığın,takdir edilmediğin ufacık bir şeyin bile koskocaman bir dert hâline geldiği,kaybolduğun ve seni girdap gibi içine alan bu hislerle güçlü durmaya çalıştığın kısacası ait olmadığın ama kalmak zorunda olduğun yerdesin.Ev bu olmamalıydı!