Birini incitmemek uğruna sakın kendinizi unutmayın,kendi hayatınızı,kendi değerinizi.Arada durup bir hayatınıza bir bakın ki göremediğiniz şeyler görünür olsun.İnsan gerçeği ancak kendi gözüyle gördüğünde farkına varır.Çok geç olmadan sizi huzursuz eden şeyleri terk edin.Bazen bırakmak zor gelse de,görmek,inanmak istemeseniz de yapılması gereken budur.