Mülge

Mülge
@Mulge
Lâedrî bir şahıs
İnsan yaptıklarından sorumlu olduğunu,yaptıklarının da bir şeylere sebep olacağını bilerek yaşamalı ve bunlara göre hareket etmeli
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsanları tanımadan onlar hakkında ön yargılarda bulunma,fikir üretme!
Ben benden sorumluyum,başkası beni ilgilendirmez.
Hayatımı gelişine yaşıyormuş gibi hissediyorum şu an sanki hiç değeri yokmuş gibi.İstemediğin bir yerde var olmaya çalışmak yük gibi gelir insana nereye baksan güzel bir şey göremezsin…Kendime yaptığım şu duruma uzaktan bir bakıyorum da:çok üzülüyorum naptım ben diyorum ve bu işin içinden nasıl çıkacağımı da bilmiyorum
Nurullah Genç’in;”ne yaparsam yapayım,sonunda içimle baş başa kalıyorum ve bir derin hüzün kaplıyor içimi.Benim yurdum da içimde galiba.”dediği…