İnsan bazen geriye dönüp bakmalı…Yaşadığımız o güzel an’ları,anıları hatırlatmalıyız kendimize.Geçmiş kimi zaman kalbi yorar kimi zamansa bir fotoğraf karesi çok şey anlatır bize…
İnsanın zihni yorgunsa iç huzuru yerinde değilse o insan bazen gerçekten gözünün önünde duran güzel ve kıymetli şeyleri fark edemiyor bile…Ne kadar önemli bir aslında
Keşke dememek için hayallerimiz için ya da içimizde yapmayı çok istediğimiz şeyler için adım atmalıyız.Zaman geri gelmeyecek,şu anki yaşımızın bu an’ını bir daha göremeyeceğiz…