Sorunlardan kaçarak veya başkalarını suçlayarak kurtulamayız çünkü bir zamandan sonra aslında hatalı bizizdir.Bunu fark etmeliyiz,okları kendimize de çevirmeliyiz…
Hiçbir şey korktuğumuz gibi ya da sandığımız gibi olmuyor.Yapmak istediğimiz şeylere cesaretli bir şekilde adım atarsak değiştiğimizi ve geliştiğimizi fark edeceğiz