Bir kış gecesi geldi aklıma babam işten erken gelmişti. Annemle beraber yemek hazırlıyorlardı. Mutfakta gülüşme sesleri, kardeşimle yanan sobanın dibinde ödevlerimizi yapıyorduk. Henüz bebek olan kardesimizde uyuyordu.Kardeşim kestane yiyelim demisti babam yemekten sonra çayla yiyebiliriz diyince yanıma gelip gizlice birkaç tane küçücük elinin içinde sakladığı kestaneleri göstermişti. Yerken yakalanmıştık:)
Lapa lapa kar yağıyordu dışarıda. Sonraki gün tatil olurmu diye düşünüyordum karı izlerken..