Hayatımın dönüm noktaları benim elimde sanırdım.hani derler ya bu olay hayatımın dönüm noktasıydı diye. Ben de böyle olağan üstü bir şey yaşayınca dönüm noktam bu diyeceğimi sanırdım. Meğer dönüm noktası aslen benmişim. Kişiliğim, gülümsemem, hüznüm, umutlarım, acılarım, ağrılarım, hastalıklarım, tebessümüm, anılarım, pişmanlıklarım,düşüncelerim, keşkelerim, hayallerim, olmus olan ve olacak olanlarımmış. Önümüzde çok sene var bakalım daha ne kadar dönücem bu noktalardan..