Murat uyumaz

Murat uyumaz
@Murat173
Daha kaliteli yazmak için 1. Şağıs bakış açısına geçtim ama bu bakış açısı ile yazmak düşündüğümden çok daha zor. O yüzden bölüm geçikicek.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kısada olsa bir bölüm yayınladım.
Baragraf çözmek neden bu kadar zor odaklanamıyorum
Bu arada sözümü tutamadım haftada yazamadım için okur sayım azalmış ne diyeyim çok haklılar
Daha uzun yazmak istedim ama araya danalar girince ilham kaçtı. Dünyamız yavaş yavaş oluşuyor.