Murat

Murat
@Murat2149
Hoşça bak zatına zübde-i alemsin sen...
"En büyük arzum bu dünyaya ait olduğumu unutmak." |İki Şehrin Hikayesi, Charles Dickens
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hiçbir son yok. Hiçbir başlangıç yok. Yalnızca yaşamın sonsuz tutkusu var. Federico Fellini
İyi olmak kolaydır Zor olan adil olmaktır
Anlamaya çalışma. Hayat böyledir işte.. Hep o kıyamadıklarınız kıyar size.." [Çehov]
Hâlâ yalnız mısın? Sadece özgür. Peki mutsuz? Sadece alışmış. Peki ya âşık? Sadece eksik. Peki ya sen? Hâlâ, bekliyor musun? Beklemek, şimdi hiç duymayan birine Dünyanın en güzel şarkısını söylemek kadar anlamsız... Peki ya umut? Umut, şimdi hiç görmeyen birine Gökkuşağını anlatmak kadar zor ve imkânsız... Cem Adrian