İçimde bir savaş yaşanıyor. Kaburgalarımın tam altında. Bir taraf, diğer taraftan daha güçlü. Yakıyor, yıkıyor. Vuruyor, kırıyor. O daha güçlü. O kazanıyor. Acımasız, merhamet etmiyor. Bir taraf hükmümü vermiş, idâmımı istiyor. Diğer taraf beni darağacından kurtarmanın peşinde. Dönüyorum, bakıyorum içime. Kimsenin niyeti okunmuyor gözlerinden. Bu bir savaş. Herkes birbirini öldürüyor. Ölen kim? Öldüren kim? Bilmiyorum. Göğüs kafesimin altında süregelen bu savaşı çok dikkatli izliyorum ama anlayamıyorum. Kazanan taraf kim bilmiyorum. Güçlü olan hangi taraf bilmiyorum. Bu ölenler hükmümü verenler mi, yoksa beni darağacından kurtarmak isteyenler mi bilmiyorum. İki tane ben var içimde, biri benden bile daha kötü.