Ne yaparsan yap olmaz bazen ama o kadar güzel olmaz ki “ancak bu kadar güzel olmayabilirdi” dersin. Ve anlarsın ki tam bu noktada”kadere iman eden kederden emin olur”.
Biraz yorgunum, kavgaları birikiyor insanın!
Her uzundan ayrı ayrı taşıyor acısı zamanla!
Yaşımdan yorgun, yaşımdan telaşlıyım bugünlerde!
Kaç yaşındayım sahi saymadım, bilmiyorum!...