Sen ne kadar iyi bir insan olursan ol,diğer insanların seni sevmek gibi bir zorunluluğu yok.Aynı durum diğerleri için de geçerli.Kimseyi sevmek zorunda değilsin.Böyle düşününce insan daha iyi hissediyor...
Unutma herkes kendi kaderini yaşıyor,herkes bazen sorunlarla karşılaşır ve bu da hayatın doğal parçasıdır...Sen çok yakının da olsa diğer insanların seçimlerinden sorumlu değilsin.