Mustafa ödemiş

Mustafa ödemiş
@Mustafa1347
Bekliyorum… Öyle bir vakitte gel ki vazgeçmek mümkün olmasın…
Yılların Getirdiği boşluk duygusuyla Kendi icinde Bağdaş kurmuş kisiler, Başka İnsanlarla birleşerek iyileşmezler. "
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kırıldıkça değiştik, değiştikçe güçlendik, ama en Önemlisi, vazgeçmeyi öğrendik."
Mutluluk yaşadığın hayat tarzında degil, Hayata bakış tarzındadır. "
Umut belki de gelecek sayfadadır. Kapatma kitabı."
Asıl marifet buluttaydı ama herkes yağmura şiir yazdı."