Mustafa ödemiş

Mustafa ödemiş
@Mustafa1347
Bekliyorum… Öyle bir vakitte gel ki vazgeçmek mümkün olmasın…
Her şey vaktini bekler, Ne gül vaktinden Önce açar, Ne de güneş vaktinden Önce doğar. Bekle ... Senin Olan sana gelecektir.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Öğrendim ki, unutmak isteyince daha çok hatırlıyormuş insan.
Bir insanın sana ne yaptığını unutabilirsin ama o insanın sana ne hissettirdiğini Asla unutamazsın.
"....hayatı hep ucundan, köşesinden yaşadım. acım bana aitti, ama neşem çalıntıydı..."