Şu ana kadar neleri başardığınızdan bağımsız olarak, hep öğrenci kalmanız iyidir. Eğer öğrenemiyorsanız ölüyorsunuzdur. Sadece başlangıçta öğrenci olmak yeterli değildir; bu, hayat boyunca sürdürülecek bir çizgidir. Herkesten ve her şeyden öğrenin. Yendiğiniz insanlardan, sizi yenen insanlardan, hoşlanmadığınız, hatta düşmanınız olabilecek kişilerden.
O halde tek başımıza bir köşede oturup bitirmeye çalıştığımız yapıtla boğuşacak mıyız? Çarçabuk tamamlanmayan bir yapıt cesaretimizi mi kıracak? Yaptığımız işi sevecek miyiz? Pratik yapmaktan ünlü atletlerin hoşlandığı kadar hoşlanacak mıyız? Yoksa sadece kısa vadeli ilginin ve onaylanmanın peşinden mi koşacağız?