Şu ana kadar neleri başardığınızdan bağımsız olarak, hep öğrenci kalmanız iyidir. Eğer öğrenemiyorsanız ölüyorsunuzdur. Sadece başlangıçta öğrenci olmak yeterli değildir; bu, hayat boyunca sürdürülecek bir çizgidir. Herkesten ve her şeyden öğrenin. Yendiğiniz insanlardan, sizi yenen insanlardan, hoşlanmadığınız, hatta düşmanınız olabilecek kişilerden.