Mustafa destebasi

Mustafa destebasi
@Mustafadestebasi
Isteseydin,her ne olursa olsun 17sinde zaten gelirdin. Bu da eksik cümlem olsun. Belki bi gün okursun. Bi daha da senle ilgili tek bir cümle karalamam. Buraya da bidaha ne girerim ne de yazarım.