Balkan ve birinci dünya savaşının kederini, özlemini, hasretini, yangınını hissettim kaburgamın altında. Bu kadar acı gerçekten yaşanmış mı ? Günümüzdeki insanlar ne kadarına dayanabilir ki bunun. Satırlarındaki aşk, acı, özlem, keder burnumun direğini sızlattı.. Teşekkürler Nazan Bekiroğlu.