ABDULKADİR

ABDULKADİR
@Mutefekkirgenc
HAFIZ; Okumayı seven ve sevdiğini okuyan birisi.. İyiki kitaplar var sessizliğini anlayan yormadan kırmadan incitmeden ..
Ölüm belki de insana insanlığını hatırlatmak için var. Kibri öldürmek için var ölüm Tevazu toprak gibi olmaksa madem insanla Toprak oluyor ve ölüm insanı silkeleyip de kendine getiriyor bence.
Kitap Alıntısı
Reklam
Ölümle kanatlanmanın tek çaresi iman etmekti.
Kitap Alıntısı
"zaman ölümle hesap edilir" Ne kadar ölüm görürsen o kadar büyürsün..
Kitap Alıntısı
'Kitapların arasına gömülmüş, insanlardan çok kitaplarla hemhâl olarak yaşamak... Gönül kırmadan ve gönlü kırılmadan yaşamak'...
Kitap Alıntısı
Reklam