Dkdk

Dkdk
@Mutluluk_kitapda
İyi dostlar,iyi kitaplar birde huzurlu bir vicdan.İŞTE İDEAL HAYAT
... "Bence sevin" Nefret zaten çok moda! Farklı olun ve sevin, Bir insanı, bir kuşu, bir köpeği, bir ağacı, bir kitabı... Bence sevin...!! Hadi tut şu 'seni seviyorum'un ucundan, daha bir ömürlük işimiz var..!
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir sevgiyi anlamak, bir yaşam harcamaktır. Harcayacaksın!
Olur olmadık yerde, Derin nefes alan insanlara Dikkat edin... Onların bir yerde yarım nefesleri Kalmıştır... O yüzdendir o içtenlik...
ETRAFINDA KAÇ İNSAN VARMIŞ, BOŞVER. YÜREĞİNDE KAÇ İNSAN KALDI, SEN ONDAN BAHSET... HAYIRLI HUZURLU AKŞAMLAR
___//Gün Battı Hasretin Çöktü içime.... Bir Şeyler Düğümlendi Boğazıma... Sığdıramıyorum Yüreğime Koca Şehre... Hiç birşey İstemem Yalnızlığıma Senden Başka, Bir Tek Hayalin Yeter Islak Gözlerime....!!