Dkdk

Dkdk
@Mutluluk_kitapda
İyi dostlar,iyi kitaplar birde huzurlu bir vicdan.İŞTE İDEAL HAYAT
Yok öyle umutları yitirip, karanlıklara savrulmak. Unutma! Aynı gökyüzü altında, bir direniştir yaşamak...! Nazım Hikmet
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bazen Göremez insan Yanı başına geleni Sonra bir ömür pişmanlık çeker Onun uğruna Düşünmediği için
Sevdiğini sinesine sarmayan. Ne yaşamış, ne yaşıyor, ne yaşar... Neşet Ertaş MUTLU AKŞAMLAR.
Sizin ruhunuzu kalbinizi Yıpratan ilişkiler..Tencerenin dibinde kalan çorbaya ve Bitmesin diye sürekli su katmaya benzer. Ne tadı olur, ne tuzu..ağız tadıyla bitirin ..Mide bulantısıyla değil..Her yeni gün size yeni başlangıçlar güzel insanlar getirir bunu unutmayın..
Manevi mirasım bilim ve akıldır. MUSTAFA KEMAL ATATÜRK Gün HUZURLA...SAĞLIKLA olsun.