Bir grup insan...
Kendilerini neresi olduğunu bilmedikleri bir ormanda bulurlar . Ne olduğunu nerde olduğunu anlamaya çalışırlar ve çevreyi dolaşmaya başlarlar. Bir süre gittikten sonra bir dala konmuş öten bir kuş görürler. O kadar güzel bir ses ki mest olurlar . Seyre dalarken kuşun daldan inip yerdeki bir pisliği yediğini görünce kuştan tiksinirler ve yola devam ederler......