Sensiz bir ben düşünemiyorum.Canımın yarım kalmasından kaynaklı bir burukluk saracak her anımda beni..Ne olur en güzelini sen yaşa,hep sende mutluluğun ve sevilmenin çoğu olsun.Anneciğim,beni hiç bırakma olur mu?
Daha önce söylediğim gibi,size hayatımın bir günlük dilimini anlatacağım zaten geri kalanı bana değersiz görünüyor,bir başkası içinse dinlemesi çok sıkıcı olacaktır.