İki yıl önce bir tane çikolatalı karamel yemistim , gerçekten de çok nefisti.o günden beri sık sık rüyamda çikolatalı karemel görüyorum ama her seferinde tam yiyecegim sırada uyanıyorum.
"Eğer siz de bir yetim olsaydınız ve yuvaniz olacağını düşündüğünüz bir eve geldiginzde oğlan olmadiginiz için sizi istemediklerini öğrenseydiz, sizde ağlardınız."
Trene bindiğimde sanki herkes bana bakip aciyormus hibi hissetim.Ama hemen üzerimde dünyanın en guzel pastel mavi renkli, ipek elbisesinin oldugunu hayal ettim.