Myberna

Myberna
@My_beroo
şş kitaplar uyuyorr
İki yıl önce bir tane çikolatalı karamel yemistim , gerçekten de çok nefisti.o günden beri sık sık rüyamda çikolatalı karemel görüyorum ama her seferinde tam yiyecegim sırada uyanıyorum.
Reklam
O sadece küçük bir kız:/
"Eğer siz de bir yetim olsaydınız ve yuvaniz olacağını düşündüğünüz bir eve geldiginzde oğlan olmadiginiz için sizi istemediklerini öğrenseydiz, sizde ağlardınız."
Senii seviyorum .Delii gibi degil , gayet akli basinda olarak seviyorum.
Trene bindiğimde sanki herkes bana bakip aciyormus hibi hissetim.Ama hemen üzerimde dünyanın en guzel pastel mavi renkli, ipek elbisesinin oldugunu hayal ettim.
Kalmimden :)
sence , bugün yağmur yağar mi ? yağar mı ? yalnızlığımızın kurak topraklarına sonra ihlamur açarmı kalbimizin 4.odasina...