Ve şöyle söze başlıyordu Franz Kafka Milena'ya yazdığı mektubunda:
Bak Milena
"En çok seni seviyorum." diyorum, ama gerçek sevgi bu değil belki.
"Sen bir bıçaksın ben de durmadan içimi deşiyorum o bıçakla dersem", gerçek sevgiyi anlatmış olurum belki. Ve Milena, kalbimde sen varken her şeye katlanabilirim...✍🏻🥂