Es

Kendimi öldürmek istemiyorum. Kendimi öldürmek isteyen kısmımı öldürmek istiyorum.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bence en kötüsü de bir şeylerin elinden değil de içinden gelmemesi. Heves yok, inancın kalmamış, Zorlamıyorsun.
İçimden çocukça bir duruşla büyüklere küsüm demek geçti.
Bir köşede kendimi unutturmaktan, başımı dinlemekten başka bir şey istemiyorum.
Öğret bana nasıl unutulur düşünmek?