"Biz insanlar herşeyi kendimize göre anlıyoruz. Oysa dünyanın merkezinde değiliz.Kimse değil. Neresi "uzak", neresi "yakın" ,neresi "güney",neresi "kuzey"... Bunlar hep bakan göze göre değişir."
Ben burada roman okudukça,hayaller kurdukça,hikayeler ve şiirler yazdıkça,sekizinci kıtada bir ağaç yeşeriyor,bir çiçek açıyor,kurumuş bir dere canlanıyor,bir kuş ötüyor biliyorum. Kimse inanmasa da ben bunun mümkün olduğuna inanıyorum.