Eğer kibrin bir çaresi varsa, bu kesinlikle
sevmek olmalıydı... Çünkü sevmek, kendinden başka bir şeye ya da birine değer vermek, önemsemek, ihtiyaç hissetmek, hatta kendisini sevmemize izin verdiği için minnet duymaktı...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
–Bir kimsenin kibirli mi yoksa onurlu mu olduğunu en iyi, hakikat karşısında gösterdiği tavırdan anlayabilirsin Çaylak.
-Hakikat mi?
-Evet... Onurlu insanlar, bedeli ne olursa olsun, hakikat karşısında direnmezler.
İnsan kendi ile yalnız kaldığında çabuk büyür Çaylak. Çünkü büyümek, insanın kendini tanıması ile doğru orantılıdır. Zamandan payımıza düşen süre ise bizi sadece yaşlandırır...