Can

Kendime yalnızlıktan daha iyi bir dost bulamadım..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bence,önce
Ayrıca sen de yeniden toparlanmaya başladın.Ruhsal açıdan yani.Portekiz den sonra
Braga beni çağırıyor
"Portekiz den öncesine dönmek isterdim ." Tam da az önce Portekiz paylaşımı yapmışken karşıma çıkan bu güzel satırlar ..Çokca anlam,çokca özlem
Keşke
Portekiz ve öncesi ..
Geçmişte farklı yönlere gitmiş olsanız çok farklı olacak başka hayatlar ..